Job 39 van 89


Report this listing

Solliciteren



Payroll Specialist


Functie

Start People is op zoek naar een payroll officer om het dynamische HR-team van Scania, dat zich met passie inzet voor het welzijn van zijn 900 medewerkers, te vervullen. Samen met vier toegewijde collega's ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van een optimale dienstverlening op het gebied van payroll en HR.

Jouw taken omvatten een breed scala aan administratieve processen, waaronder de maandelijkse loonverwerking, tijdsregistratie, beheer van sociale documentatie, verzekeringsdossiers, contractbeheer, verzuimbeheer en ondersteuning van expats. Daarnaast zal je de sociale wetgeving toepassen op onze personeelsdossiers en de maandelijkse verwerking coördineren.

Je fungeert als het primaire aanspreekpunt voor medewerkers voor vragen met betrekking tot payroll en HR. Naast deze kernverantwoordelijkheden word je betrokken in projecten zoals cafetariaplan, verzuimbeleid, implementatie HR tools,..

Jouw profiel

Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een payroll functie, bij voorkeur binnen grote organisaties. Daarnaast beschik je over een diepgaande kennis van sociale wetgeving. Je beheerst het Nederlands en Engels uitstekend en je bent vlot in het gebruik van Excel. Een brede kennis van Compensation & Benefits is een grote troef.

Naast uitstekende administratieve vaardigheden beschik je over sterke communicatieve vaardigheden, een proactieve houding en een sterk klantgericht denkvermogen. Je hebt een scherp oog voor detail en streeft naar efficiëntie. In deze rol zijn doorzettingsvermogen en eigenaarschap van essentieel belang voor succes. Ervaring met HR- en tijdsregistratiesystemen (bij voorkeur Afas, Syntegro, SuccessFactors) is zeker een pluspunt.

Je bent bereid om sporadisch onze nachtdienst medewerkers te woord te staan tussen 22:00 tot 23:00 uur.

  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
    De loonberekening voorbereiden
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Interesse in deze vacature? Aarzel dan zeker niet om te solliciteren en wij contacteren jou zo snel mogelijk!


Een uitdagende en gevarieerde functie binnen een dynamische en internationale omgeving bij Scania. Je krijgt de mogelijkheid om deel uit te maken van een hecht HR-team dat veel waarde hecht aan een gezonde werk-privébalans, glijdende werkuren zorgen voor flexibiliteit. Het competitieve salaris wordt ruimschoots aangevuld met voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, uitgebreide verzekeringen, cafetariaplan, bonussen, gsm & abonnement. Het gezellige bedrijfsrestaurant is daarbovenop nog een leuke extra! We zetten in op persoonlijke talenten en bieden een intensieve begeleiding om deze te ontdekken en verder te ontplooien.

Solliciteren

Start People Antwerpen-Limburg R&S
+32 (0)3 232 96 52

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht